2011.
április
10. 09:20

Az érzelmeink is alakítják ráncainkat

Címkék:
ráncok Naponta vívjuk a harcot az öregedés jeleivel, az arcunkon szaporodó ráncokkal. Ha a csodaszerek nem segítenek, próbáljunk megbarátkozni velük. Annál is inkább, mert fontos üzenetet hordoznak.

Mint ahogy nincsen két egyforma arc, úgy a kialakuló barázdák is mindenkinél különbözőek. Befolyásolják őket érzelmeink, jellegzetes arckifejezéseink, grimaszaink. Ha valaki megtanul olvasni a ráncokból, sokat megtudhat embertársairól. S hogy mit jelentenek a legtipikusabb barázdák?

Két párhuzamos, függőleges, a szemöldöktől induló ránc a homlok közepén: elgondolkodó, magába mélyedő, merengő típus, esetenként kissé lobbanékony. Ezek a ráncok a gondolkodás barázdái. Többnyire olyan embereknél jelennek meg, akik minden döntésüket alaposan megfontolják.

Egyetlen barázda a homlok közepén a parancsolás ránca. Akinek ilyen van, az minden bizonnyal erőteljes, határozott személyiség, és erős benne a hatalomvágy. Általában fent hordja az orrát, büszkesége nem ismer határokat.

Szem körüli szarkalábak: a kifejezőerő, a jó kommunikációs készség, a társas hajlam, a könnyed beilleszkedés mutatói. Kizárólag mosolygós, nevetős ember büszkélkedhet velük. Már viszonylag fiatal korban kialakulhatnak az egész arcot vidámmá, kedvessé teszik.

A homlokot vízszintesen végigszántó vékony ráncok: a bizonytalanság, határozatlanság kifejezői. Az ilyen arcú ember nagyon nehezen szánja rá magát a döntésre.

Az orr oldaláról induló, az ajkakig ereszkedő erős ránc: fejlett megérző képességre utal. Éles elméjű, intelligens, világos fejű ember ismertetőjegye.

Az arcot átszelő, a fültől az ajkak felé induló ránc: szertelenség, vadság, önérzet jele. Az illető fittyet hány a szabályokra, olykor szenvedélyei rabja.

Az arcon végighúzódó függőleges ráncok: nagyfokú érzékenységre, sebezhetőségre és visszahúzódó jellemre engednek következtetni.

Forrás: stop.hu

Vissza
2010.
március
30. 08:08

"Ötven évesen mindenkinek olyan arca van, amilyet megérdemel"

"Ötven évesen mindenkinek olyan arca van, amilyet megérdemel" Az 50 feletti generáció fogyasztói szokásairól, a kedvenc márkákról, a márkahűségről, az idősebbeknek szóló reklámokról lesz szó azon a konferencián, amelyet a Magyar Fogyasztó Platform szervez. A résztvevők előadást hallhatnak arról is, hogy az 50+ korosztály hogyan igyekezett átvészelni a válságot.
Tovább
Kapcsolat
Nemzeti Civil Alapprogram
A program a Nemzeti Civil Alapprogram támogatásával valósult meg.

Magyar Távirati Iroda

Kikötő pART