2013.
április
18. 18:49

Az idősebbeket célozta meg az Amazon

Címkék:
amazon.com Az e-kereskedelmi óriás, az 50 év feletti korosztályban látta meg a potenciált: új webáruháza az egészséges életmódra koncentrál. Az "50+ Active and Healthy Living Store" nevű site- egyebek közt táplálkozáshoz és wellnesshez, sporthoz, fitness-hez, egészségügyhöz, szépségápoláshoz, valamint szórakozáshoz, üdüléshez kapcsolódó termékeket és szolgáltatásokat kínál.

Az Amazon a webshopoktól megszokott széleskörű akciókkal várja új célcsoportját- így díjmentes kiszállítási lehetőségek és árkedvezmények mellett, a kuponakciókra is lehetőséget nyújt. A bőséges termékinformációval, képpel, véleménnyel és ajánlással ellátott oldalon a cég tudatosan, a szépséget- és az egészséges táplálkozást fogja tematizálni a szerkesztői elképzelés szerint. Ezen kívül egy "Kutató Központ" fület is elindít, hogy a termékek alaposabb megismerésére adjon lehetőséget.

"Ez egy olyan site, ahol a fogyasztók a vitaminoktól és a vérnyomásmérőktől kezdve, a bőrápolási termékekig és az útikönyvekig bármit vásárolhatnak. Célunk, hogy bőséges választékkal elérjük a kiváló ár- érték arányt. Kutató Központunk pedig tele van praktikus tippekkel, akár olyan témákban, mint az agyteljesítmény növelése és az idős- és beteggondozás.

Juniper Research kutatóintézet szerint, az amerikai internetezők legalább egyharmada, több mint 50 éves- írja a mandmglobal.

Forrás: marketinginfo.hu

Vissza
Kapcsolat
Nemzeti Civil Alapprogram
A program a Nemzeti Civil Alapprogram támogatásával valósult meg.

Magyar Távirati Iroda

Kikötő pART