2011.
december
31. 08:57

Bónuszos volt az idei karácsony

Címkék:
karácsonyi ajándék Lassan indult, de az utolsó három hétben rekordszintű forgalmat hozott a közösségi vásárlás idei karácsonyi időszaka, amelyet ekkor már a nap mint nap megdőlő rekordok jellemeztek. Mind a napi ajánlatok száma, mind az eladott bónuszok és a forgalom vonatkozásában újabb és újabb csúcsokat döntött meg ebben az időszakban a piacvezető Bónusz Brigád, így feltételezhető, hogy a közösségi vásárlóoldalak hazai történetük legerősebb negyedévét zárták.

A Bónusz Brigád slágerajánlatai a karácsonyi szezonban az Ajándékkártya mellett a különféle kényeztető, illetve élmény-jellegű szolgáltatások – például kozmetikai szolgáltatások, paintball, repülés vagy utazások, azon belül wellness ajánlatok – voltak.

Magyarország piacvezető közösségi vásárlóoldala a karácsonyi időszakban eladott bónuszainak száma megközelítette az 50.000 darabot. Ez a kimagasló eredmény is elősegítette, hogy forgalma már karácsony előtt meghaladta az idei évre célul kitűzött egymilliárd forintot.

A legnépszerűbb karácsonyi ajánlatok között az Ulpius-ház könyvvásárlási utalványát, egy téli derékmelegítőt valamint az „élmény” kategóriába tartozó paintball partyt találhatjuk ajánlatonként több mint 2000 eladott bónusszal, de a repülés és a szépségápolási szolgáltatások is kelendőek voltak. Továbbra is nagyon közkedveltek az utazási ajánlatok, a legkeresettebb utazási csomagot négyszázan vásárolták meg. A nemrég bevezetett Ajándékkártyából ebben az időszakban több száz talált gazdára.

„Az év közepén nagyon erős utolsó negyedévet jósoltunk, ami szerencsére végül az elképzeléseinknek megfelelően alakult. Kifejezetten karácsonyi termékajánlataink mellett a szokásos ajánlatainkból is rengeteget vettek a brigádtagok. Eddig nem volt jellemző, és nem is nagyon lehetett például éttermi ajánlatokat, kimondottan élmény-szolgáltatásokat, például sétarepülést ilyen könnyen ajándékba adni.” – nyilatkozta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

„A piac árérzékenységét mi is éreztük a szezon során, ugyanakkor a drágább termékek és szolgáltatások is kelendőek voltak. Jó példa erre, hogy több mint harmincan vásároltak meg egy közel negyedmillió forintba kerülő luxus sí-utat, vagy az is, hogy reggel hétre elkapkodták a 200 ezer forintélt kínált laptopokat.” – folytatta a trendek elemzését Heller Gábor alapító.

A vevők legnagyobb részben – 67%-ban – bankkártyával fizették ki karácsonyi vásárlásaikat.

Forrás: Trademagazin

 

Vissza
Kapcsolat
Nemzeti Civil Alapprogram
A program a Nemzeti Civil Alapprogram támogatásával valósult meg.

Magyar Távirati Iroda

Kikötő pART